Ο Νίκος Γκεσούλης μιλά για την επιτυχία του «Καμπαρέ των Λέξεων» στο Φεστιβάλ Καρδίτσας

Ο σκηνοθέτης του Δημοτικού μας Θεάτρου μίλησε στην εφημερίδα «Marathon Press» για την επιτυχία του έργου της Κεντρικής Σκηνής, ενώ αποκάλυψε και τι ετοιμάζει για τη φετινή σεζόν.

Διαβάζουμε στο δημοσίευμα της εφημερίδας:

Δύο χρόνια μετά την τελευταία της παρουσία σε ανάλογη εκδήλωση, η Κεντρική Σκηνή του ΔΗΘΕΜΑ συμμετείχε στο 37ο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου Καρδίτσας και ήταν ξανά συνεπής με την επιτυχία, καθώς επέστρεψε στη βάση της με δύο βραβεία και δύο επαίνους.

Η αποτελούμενη από 13 άτομα ομάδα της Κεντρικής Σκηνής παρουσίασε το έργο του Γαλλορουμάνου Ματέι Βισνιέκ «Καμπαρέ των Λέξεων» και κατέκτησε Βραβείο Πρωτότυπου Κειμένου, Βραβείο Μουσικής (Γιώργος Βαρσαμάκης), Έπαινο στη Στεφανία Κωσταρέλου για τη λέξη «ΕΓΩ» και Έπαινο στον Γιάννη Παππά για τη λέξη «ΚΑΡΔΙΑ».

«Σημαντικότερα και από την επιστροφή μας στο Φεστιβάλ είναι δύο πράγματα. Το πρώτο ότι ακούμε συνεχώς πως οι διοργανωτές και ο κόσμος ζητούν την Κεντρική Σκηνή γιατί γνωρίζουν ότι παρουσιάζει πρωτότυπα έργα και ανεβάζει το επίπεδο των εκδηλώσεων, όπως επίσης και ότι το συγκεκριμένο έργο παίχτηκε για πρώτη φορά στη χώρα μας», λέει στη MP ο σκηνοθέτης Νίκος Γκεσούλης και συνεχίζει:

«Ο Ματέι Βισνιέκ είναι ένας σύγχρονος συγγραφέας, τα έργα του οποίου παίζονται σε όλο τον κόσμο. Παράλληλα, είναι προσωπικός φίλος, έχει έρθει πολλές φορές στην Ελλάδα και αγαπά πολύ τον Μαραθώνα. Θα πρέπει, δε, να σας πω ότι στο τέλος της παράστασης, ο αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλίας μας είπε εμφανώς συγκινημένος ότι χάρηκε πολύ που είδε αυτό το έργο, καθώς ήταν συμφοιτητής του στο Παρίσι. Στο “Καμπαρέ των Λέξεων”, ο Βισνιέκ μάς δείχνει πόσο έχει χάσει ο σύγχρονος άνθρωπος το νόημα των λέξεων. Άλλα λέει και άλλα εννοεί. Και μας εξηγεί τη σημασία του να βρουν οι λέξεις ξανά το νόημά τους».

Κλείνοντας και απαντώντας στο τι έχουμε να περιμένουμε στο εγγύς μέλλον, ο κ. Γκεσούλης μας αποκάλυψε ότι η Κεντρική Σκηνή προετοιμάζει ένα επίσης καινούργιο έργο, το «Όροι Συμβολαίου» του Μάικ Μπάρτλετ, που καταπιάνεται με τη σύνθλιψη του ανθρώπου από τις πολυεθνικές και τους σύγχρονους όρους εργασίας, ενώ η Σκηνή του Βαρνάβα θα δουλέψει πάνω στο αριστούργημα του Φρίντριχ Ντύρενματ «Η Επίσκεψη της Γηραιάς Κυρίας», που πραγματεύεται την καταστροφική σχέση του σύγχρονου ανθρώπου με τον καπιταλισμό.